Service og Reklamasjoner

Service og Reklamasjoner

 

Les også Salgsbetingelser: http://www.mikrotronic.no/pages/conditions

FØR innsending av varer så må alle henvendelser sendes per epost, til: post@panoramanorge.no
(Alle henvendelser vedr. Reklamasjoner og service besvares kun per epost)
Det er fullt mulig å sende produktet inn for teknisk sjekk og evt reparasjon dekkes av reklamasjon ved feil/mangel på produktet.

OBS!! 
Dersom produktet brukes etter at feilen eller mangelen er oppdaget, så kan dette medføre at man mister retten til å få feilen eller mangelen utbedret eller erstattet.
Dersom varen ikke dekkes av reklamasjon, så belastes kunden kostnadene som påløper for frakt, deler og arbeid.
Dersom kunden ikke ønsker innsendte produkter testet, så må dette meldes skriftlig før produktet mottas av oss.
ALLE produkter med feil, skade eller mangler utenom de som dekkes av reklamasjon/garanti, som skal testes av oss, så testes disse på kundens egen risiko. På slike tester/sjekker, er disse kun veiledende uten garanti.
Vedr batterier:
Reklamasjon på batterier dekkes kun dersom varen er ny og når kunden kan fremlegge dokumentasjon med elektronisk logg knyttet til den aktuelle enheten. 
Krav til elektronisk logger: Logger som knytter batteri id-serie til logg-fil som påviser feil. 
Logg-fil skal legges ved retur av varen.

HUSK ALLTID: Ved bruk av LIPO batterier anbefaler vi at man aldri belaster batteriene mer enn maksimalt 80% av totalkapasiteten eller under 3,5v per celle hva som inntrer først er avgjørende under og etter flight. Dersom man velger å tømme batteriene til 0% så trekker man ut 100%, evt om man nærmer seg 3,5v/celle, da forventes batteriet å være defekt og man vil merke dette etter kort tids bruk.

Dette gjelder også alle intelligent/smart-batterier, ref produsenten selv.: eks. i Dji GO appen så får man opp % og Volt med god oversikt over batteriets status. Dersom man tømmer batteriet 100% så er batteriet 100% tømt.


Pris per time teknisk arbeid som ikke dekkes av reklamasjon: 960,- eks mva/time + deler og frakt-kostnader.

Dette må du gjøre ved reklamasjoner:
 
1. Legg ved en lesbar video-fil (gjerne mobil-kamera) av hva som skjer når du aktiverer produktet.
+ evt. annen info i display, led-lys, i skjermbilde. Etc.
 
2. Fyll ut vedlagte Skjema og kopi av kvittering for betalt vare.
 
3. Beskriv hva du har gjort i detalj i engelsk tekst foretrekkes. Dette vil redusere behandlingstiden ved videresending til produsenten
 
4. Send alt på post@panoramanorge.no
 
Dette må man gjøre snarest mulig. Og for reklamasjoner/garantier så må dette gjøres innen utløp av fristen for reklamasjoner og garantier. 
OBS!!  Dersom produktet brukes etter at feilen eller mangelen er oppdaget, så kan dette medføre at man mister retten til å få feilen eller mangelen utbedret eller erstattet.
 
Dersom det viser seg at det er omfattende å finne årsaken, så må vi muligens vurdere produktet sammen med produsenten. Evt at den sendes inn til produsenten for kontroll og utbedring..
 
 
Adresse for innsending av varer:
Panorama Norge AS
Trollåsveien 8
1414 Trollåsen
Norway
VIKTIG! Alle varer må sendes med sporingnummer.

Nyhetsbrev


Kontakt Oss

Telefonnummer
930 30 854
Send oss e-post
Gå til kontaktskjema
Trollåsveien 8
1414 Trollåsen
Åpningstider
09:00 - 16:00 Alle hverdager

Kjøpsbetingelser

Vi fraråder Kunden/bruker å forholde seg til alle produktene relatert under dersom kunden/bruker hverken forstår eller aksepterer disse betingelsene:

Ved kjøp og bruk av produkter av Panorama Norge AS bekrefter man at man har lest og forstått bruken av produktet og at Panorama Norge AS ikke er ansvarlig for bruken og konsekvenser av dette.

Vi fraskriver oss ansvar for feilkonsekvens. Om defekt på en vare fra Panorama Norge AS fører til skader på andre produkter eller gjenstander, vil vi kun erstatte det defekte produktet.

Kjøpsbetingelser

Brukeren er selv ansvarlig for bruken av varer kjøpt hos Panorama Norge AS og plikter selv å innhente de nødvendige opplysninger og tilegne seg de nødvendige kunnskaper og ferdigheter for sikker og ansvarlig bruk av våre produkter. 

Vi fraråder Kunden/bruker å forholde seg til alle produktene relatert til ovennevnte dersom kunden/bruker hverken forstår eller aksepterer disse betingelsene.

Vi tar forbehold om utsolgte varer og skrivefeil i alle beskrivelser og priser.